Faeries

Faeries

Странице

уторак, 24. новембар 2015.

Liki i Pufna

Kako sam se jutros obradovala kad sam krenula pešice na posao i videla da promiče sneg! Još juče mi je mirisao vazduh tako kao da će padati. To me je odmah podetilo na praznike i kako smo se kao deca svemu radovali. U bioskopu su se održavale priredbe, dodela paketića, a zatim projektovani dugometražni crtaći sa Duškom Dugouškom, koje, inače, nismo imali prilike da vidimo na TV-u. 
Valjda me je to potaklo da ceo dan pevušim neke dečije novogošnje pesmice o Deda Mrazu, irvasima i snegu. I dok sam tako kuckala po tastaturi i pevušila, učinilo mi se da čujem neko šuškanje ispred vrata. Otvorim vrata i imam šta i da vidim.


Nekakvo žuto, ušato čudo. U prvom trenutku mi se učinilo da je lisica :) Treba, naravno, uzeti u obzir i da sam prilično kratkovida. Gleda me i drhturi kao miš. I ja malo popričam s njim, dam mu ražanu pogačicu koja mi je ostala od doručka i nazovem ga Liki (to je skraćeno od Lijan). I to je bilo dovoljno da se prikači za mene kao čičak. Na pauzi sam sišla do grada da natočim mineralnu vodu (kao svaka prava penzionerka :))) i Liki me je, naravno, pratio u stopu, čekao me ispred bivete i vratio se nazad sa mnom do zamka, usput đipajući i kopajući po snegu i, sad već samouvereno, legao ispred mojih vrata. 

 
Gleda me tako pametno i samo što ne progovori: "Povedi me sa sobom, biću dobar". Da nemamo kerušu kući, sigurno bih ga uzela... A onda bi nas oboje izbacili na sneg :) 

Pre dva dana sam takođe bila u iskušenju da usvojim jednu životinju, ali je ovaj put u pitanju bio mačak. Divan dugodlaki albino tigrasti mačak. Samo je iskočio iz neke žive ograde i počeo da se valja ispred mene, tako da sam se našla u čudu. Njega sam nazvala Pufna.

 



***

Inače, sneg je obeleo dvorište i dok ovo pišem još više napadao. Hoće li biti sankanja uskoro, pitam se ?

4 коментара:

  1. Vidi se da se razumijete ti i te životinjice! Uživaj u snijegu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vazda smo, kao deca, vukli sa nama neke životinjice. A nije se mnogo promenilo ni danas, Moj tata je, što se toga tiče, najgori. Šta god da nađe, bilo da je kornjača, jež ili ptica, on donese kući.
      A sneg se, na žalost, otopio :( Biće ga, valjda, još uskoro.

      Избриши
  2. Kako je to lepo! Meni svake nedelje izbije neko takvo "čudo" iz cveća, a od nekih čuda ne mogu da se načudim. čim se okrenem, oni u špajzu!
    Kad komšije nisu kod kuće, zna se gde su im životinje, a vrhunac je bio kad se ispred moje kapije našao komšijin magarac koga stvarno nisam očekivala.
    A što se radovanja tiče, ja se i sad radujem praznicima i Deda Mrazu i svemu što simboliše bilo šta što je lepo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, slatko me nasmeja! Tebi je stvarno zabavno sa tvojim komšilukom. I kod nas je kao u zoološkom vrtu, samo nam fale magarci :)
      Pre neko veče sam u svom nedovršenom ateljeu, u kome inače zimi kačim veš, zatekla jedno plišano malo čudo to jest miša. Htedoh da vrisnem, al se setih da ću ga, jadnika, isprepadati, a pri tom se uopšte ne plašim miševa. Tako da je svako nastavio svoj posao, ja da kačim veš, a on da struže moje slike.

      Избриши

Hvala vam što ostavljate komentar :)