Пређи на главни садржај

Sofija u Dolini i pokloni

 

Gospodin Lasac dovodi Sofiju kod gospođe Emilije

Moja priča ide malo zbrda-zdola. U nekom od prethodnih postova, Sofija se već smestila u Eminu devojačku sobu, a evo je sad opet pred njenim vratima sa gospodinom Lascem, koji ju je doveo da je Ema pričuva, dok on i Stari gospodin Krt ne pronađu način da je vrate kući. Ali, eto, sad mi je došao momenat da uradim scenu u kojoj se Sofija i Ema sreću prvi put. 
Kad malo bolje pogledam svoje likove i njihove karaktere, shvatam da su oni potpuno inspirisani ljudima iz mog neposrednog okruženja. Nisam toga bila baš sasvim svesna na početku, ali kako se priča dalje odvija, to postaje sve očiglednije. Eto, gospođa Emilija je potpuno kao moja mama: stalno strepi da li su svi zbrinuti, zdravi, nahranjeni. Stalno se nešto sprema i mesi i tako je od kad znam za sebe. To je osoba koja ima potrebu da zaštiti decu, slabe i bolesne.
Kristifor je, recimo, slika i prilika jedne Kisine i Sofine drugarice iz detinjstva. To dete je bilo toliko razmaženo i bezobrazno, da ja takvo nešto u životu nisam videla. I nisam ja htela da ona u bilo kom obliku uđe u moju knjigu, ali ona je to uradila. Iz čistog bezobrazluka. Ide mi na živce to što pišem, ali, ipak, pišem. Pre neki dan sam sa Sofom pričala o tome, upravo posle napisane scene u kojoj dolazi do okršaja između Kristifora i Sofije. I mi smo se toliko uživele u priču (uz mlataranje rukama i galamu), da je moja mama pomislila da govorimo o pravoj osobi, a ne o tamo nekom izmišljenom mišu :) 

***

Poštar me je iznenadio ovih dana i doneo neke dečije radosti iz Italije: džinovske četke za akvarel i divnu knjigu-bojanku sa originalnim ilustracijama ser Džona Tenijela. Kao i uvek, toliko je bilo lepo spakovano, da mi je bilo žao da otvorim. Eto, Deda Mraz je ove godine poranio i mnogo me obradovao :) Kako li je, samo, znao šta najviše volim?






Коментари

  1. Ja jedva cekam da vidim ovu tvoju pricu u obliku jedne lijepe knjizice!
    A sto se tice Djeda Mraza, zadatak mu je da pogadja zelje ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram da priznam da i nas tri (Kisa, Joja i ja) jedva čekamo da se to desi. Njih dve mi mnogo pomažu svojim savetima.
      Ne znam šta bi bilo sa ovim svetom, kad ne bi bilo Deda Mrazova, koji misle na druge i trude se da ih obraduju :D Živeli nam Deda Mrazovi!

      Избриши

Постави коментар

Hvala vam što ostavljate komentar :)

Популарни постови са овог блога

Mi smo Robin, Hud i Džon, veseli drugari...

Ovu glupavu pesmicu iz crtaća pevamo već godinama u raznim prilikama, bilo da smo na plivanju ili sankanju. E, sad, pošto nas je tri, morale smo Robina Huda da podelimo na dva dela i sećam se da je Joja, dok je bila manja, stalno ponavljala kako hoće ona da bude Hud.  Robin, Hud i Džon spremni za sankanje A, onda se, iznenada naša mala družina proširila. Deda Mraz nam je 1. januara doneo novu drugaricu za čajanke i sankanje. Ja sam postala srećna tetka treći put, a Kisa i Joja su dobile sestru od strica. Jedva čekamo da malo poraste, pa da počnemo da je vučemo sa sobom. Inače, dobila je ime po prababi Ljubici. Palčica - bubamara                                                                            ******       Divni su bili ovi snežni dani. Skoro da sam zaboravila zašto sam ih nekad toliko volela. A, onda su me ove dve moje veštičice odvukle na sankanje. I ja sam se odmah setila zašto volim zimu... Sankale smo se do iznemoglosti; dok nismo bile sasvim mokr

Životinjice od testa

Ne znam kako je u drugim kućama, ali u našoj pred praznike svako ima određena zaduženja, koja se ponavljaju iz godine u godinu. Jedna od obaveza koju imamo Kisa, Joja i ja jeste da za Vaskrs pravimo miliprote. Običaj je da se od testa prave razne domaće životinje i ono što je najzabavnije je što nam ovi naši matori dopuštaju da radimo i pravimo šta god hoćemo. Mi tako počnemo da pravimo, pa se onda posvađamo, pa onda jedna drugoj pomažemo, pa se smejemo, da bismo na kraju dobile čitav zoološki vrt. Ponekad je, čak, teško utvrditi koju smo vrstu životinje napravile, bude tu i slučajnih zmajeva i raznih krilatih i repatih životinja, ali u toj raznolikosti i jeste lepota. Ovo što liči na zmaja je u stvari poni, a ovo na guzi mu je tetovaža u obliku cveta :) Nemojte da se iznenadite što skoro svaka životinja (pa čak i ptica) ima crnu tačku na stomaku - to joj je pupak. To je bila izričita Jojina želja.  *** Na kraju ovog kratkog posta mi ostaje da

Novi crteži (New drawings)

Riđi mišar(Long-legged buzzard) Crna lunja (Black kite) Crni orao (Black eagle) Mišar (Buzzard) Petao (Rooster) Naše dvorište (Our yard)