Faeries

Faeries

Странице

субота, 09. новембар 2013.

Otvaranje izložbe

U četvrtak 7. novembra otvorena je izložba "Vrnjački likovni krug" na kojoj su se predstavili umetnici koji žive i stvaraju u Vrnjačkoj Banji. Mislim da je otvaranje prošlo dobro i da je brojna publika, koja je prisustvovala, vrlo lepo reagovala na naše radove. Međutim, najbitnije je to da je Kisi, Joji i meni bilo mnogo zabavno i da su one zahtevale da se fotografišu pored svakog eksponata, ali u svom glodarskom stilu (nemam pojma zašto, ali mnogo vole da glume glodare). Da ne bih dužila previše, najbolje je da pogledate fotografije.
 Evo i nas posle prozivke



"Srbomobil" Nikole Pantovića


 "Sova" Aleksandra Milutinovića



 "Reciklaža" Blagoja Dimića


 Radovi Biljane Marković-Kraguljac

Radovi Predraga Čomagića

 Skulptura Branka Milanovića

 I moji radovi koji su vam većinom poznati



 I na kraju ja sa svojim modelima. Ničeg od mojih ilustracija ne bi ni bilo da mi nisu pomogle ove zlatne devojčice, i kao modeli i kao savetnici.

14 коментара:

  1. Baš lijepo, čestitam ti na tvojoj, vjerojatno ne i posljednjoj, izložbi :) Baš su zanimljive glodavice oko tebe, ni ne čudim se što imaš inspiraciju za tako zanimljiva djela kad si okružena maštovitim djevojčicama, koje su i same umjetnice, vidiš da već imaju svoje performanse :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti, Kaća, ja se iskreno nadam da će ih biti još mnogo. Imam zakazanu samostalnu izložbu u maju naredne godine u Grockoj (jedna od beogradskih opština) i jako se radujem.
    A devojčice su mi nepresušna inspiracija, njihove ludost, izmotavanja, brbljanja, fantazije...ne znam šta bih bez njih.

    ОдговориИзбриши
  3. hvala na ovako divnoj izložbi , uživala sam gledati ovako slikice sa izložbe :D
    baš su slatke Kisa i Joja.. lp

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju slike. Trudila sam se da dočaram atmosferu i prikažem radove svih mojih kolega.
      A ove dve male su skroz bleskaste :)

      Избриши
  4. Predivno,svi su radovi prelepi,ali ipak, ja sam pristrasna :)Kisa i Joja su preslatke,lepotice!Koliko talentovanih ljudi na jednom mestu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, Bojana, mnogo ti hvala za tvoju pristrasnost :)
      Ima radova mojih kolega koji su mi stvarno sjajni. U svakom slučaju je jako lepo što se svake godine ovako okupljamo. Naravno, bez Kise i Joje ova avantura nije mogla da prođe :)

      Избриши
  5. Одговори
    1. Hvala ti, mnogo, Ana! Ja se, svakako, uvek radujem ovakvim događajima, naročito kad imam ovako lepo i zabavno društvo :)

      Избриши
  6. Čestitke tebi i tvojim kolegama! Lijepo je kad umjetnost okuplja ljude, to su mjesta gdje se osjete pozitivne vibracije. Samo nastavi, želim ti još puno izložbi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Fikreta! U pravu si, nema lepšeg povoda za okupljanje od umetnosti. Ovo je već šesta godina zaredom kako se okupljamo i mislim da je to jako važno za nas stvaraoce, prosto da vidimo gde smo to mi i šta se desilo za proteklih godinu dana. A, nadam se, da ima značaja i za Vrnjačku Banju :)

      Избриши
  7. Одговори
    1. Hvala, Mirjana! Drago mi je da vidim tvoj komentar ovde, imajući u vidu tvoju odluku da se na neko vreme povučeš sa bloga. Nadam se da ovo znači da nam se vraćaš.

      Избриши
  8. Hvala ti na posjeti na mom blogu-tako sam i našla tvog-divne radove stvaraš i kot tebe je kao u ateljeju
    divno
    a krasna ti je bila izložba
    sada imaš novog pratilja
    sve dobro Tamara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala, Tamara! Ja sam tvoj divni blog već otkrila i jako mi je drago da si došla u uzvratnu posetu.

      Избриши

Hvala vam što ostavljate komentar :)