Faeries

Faeries

Странице

среда, 13. март 2013.

The illustrated stories from Shakespeare

Drage moje, beskrajno sam vam zahvalna na pruženoj podršci i savetima. Morala sam da izbrišem prethodni post, jer sam se setila da sam upotrebila frazu koja nije dozvoljena na blogu, koji je namenjen svim utrastima. Zamislite da mi ugase blog zbog nedoličnog rečnika :) 
Bila sam očajna, ali vaši komentari su me stvarno ohrabrili, a moram da priznam da su me neki od njih, pored sve moje muke i nasmejali .(Maki, mislim da znaš o čemu pričam. Mogle bi ti i ja da udružimo snage, pa da  napravimo zajednički sajt ili fejsbuk stranicu:))
Sada je sve u redu i dotični sajt se više ne pojavljuje u pretrazi. Izgleda da mi je neko hakovao sajt, koji sam napravila besplatno preko wix-a. Onda kad sam ga izbrisala, sve se sredilo. Moja je preporuka da nikad ne previte bespatan wix sajt!!!
A, sad nešto malo lepše. Radovi koje sam slala na kokurs su prihvaćeni i biće izloženi na XI Međunarodnoj izložbi  "Žene  slikari" u Majdanpeku od 13.4.-13.5.2013.
Evo linka, ako nekoga zanima http://www.centarart.com/

I received the good news a few days ago. The artworks that I sent to the painting competition were accepted and will be presented at the XI International Exhibition "Women Painters" in Majdanpek (Serbia).
I'm very happy about it :D

A sada bih želela da predstavim vama i vašoj deci jedno vrlo lepo izdanje Šekspira, koji je prilagođen dečijem uzrastu i obogaćen divnim ilustracijama. Nedavno sam je nabavila m The Book Dpository-ju Knjiga, po običaju, nije prevedena na srpski jezik, ali eto prilike da deca savladaju i engleski. Ne znam ko kod nas odlučuje o tim stvarima, ali imam osećaj da propuštamo mnoge bitne i korisne stvari.
Možete da pogledate kako izgleda unutra OVDE

I would like also to recommend a wonderful book with lovely illustrations, which I recently descovered - Illustrated stories from Shakespeare published by Usborne.
You can wach book HERE.


I na kraju, reših da vas obradujem jednim poklonom. U pitanju je jedan od primeraka knjige koju sam greškom dva puta naručila, a to je The magic of faraway tree. Moram da napomenem da knjiga ima divne ilustracije. Izdanje je na engleskom, ali je tekst vrlo jednostavan za čitanje. I vrlo uzbudljiv.
Dakle, ako knjigu želite, potebno je samo da to napomenete u komentaru, a srećni dobitnik će biti izvučen iz šešira :)

36 коментара:

  1. Drago mi je da si sve riješila i da nastavljaš pisati postove! Čestitam za izložbu i želim ti puno uspjeha.
    Divna knjiga koju preporučuješ, a i ova koju poklanjaš. Prijavljujem se :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše, Fikreta!
      Da budem iskrena mnogo mi je značilo što ste me svi vi ohrabrili, jer sam baš bila klonula duhom. Hvala :D

      Избриши
  2. To što se tebi desilo, može se desiti bilo kome, a bilo bi šteta izbrisati blog. Osoba koja se bavi ovom vrstom rada siurno ne bi ni pogledala takav sajt, a kamoli da se reklamira na njemu.

    Čestitam za radove!

    Prijavljujem se za tu knjigu, jer mi se, ovo što vidim sviđa, a kupujem često ćerki knjige na enleskom, jer mi je bitno da a lepo nauči i savlada.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Nataša!
      U pravu si da se takve stvari mogu desiti svakome. Treba biti vrlo oprezan. Naročito treba paziti šta deca rade na internetu. Ima svakakvog sveta.
      Znaš šta mi je bilo najjezivije od svega? To što su se tu nalazile fotografije mojih radova. A ti znaš da ja najčešće slikam decu. Kad sam videla Danicu u prvom planu - smučilo mi se.

      Избриши
    2. Verujem, sve je tačno što kažeš. A znaš šta je još gore? Kada su počeli da ismevaju moje dete u školi, zato što nema profil na fb, a ja se obratila pedagogu da bi se, generalno, uticalao na decu, on je odreagovao kao da sam mu tražila ne znam ni ja šta. Na kraju mi je rekao: "Šta Vi, zapravo, hoćete od mene?"

      Eto, obratiš se stručnom licu, za pomoć, ukazuješ mu na problem i nudiš rešenje u vidu radionica na kojima će učestvovati i deca i roditelji, radionica samo za decu ili samo za roditelje, a onda progovori "stručnost" iz te osobe.

      Избриши
    3. Uopšte nisam iznenađena. Ljudska me apatija i ravnodušnost ubija u pojam. A danas smo, na žalost, svedoci toga da deca koja su dobra, lepo vaspitana i uz to odlični đaci, budu maltretirana od strane svojih vršnjaka. Valjda nije moderno biti dobar. Kud ide ovaj svet?!

      Избриши
  3. Uh,dobro je.Jutros otvorim stranicu nema nista???Pomislim da stvarnoooo nisam normalna i da si izbrisala zbog mog komentara,izvini to je bilo jace od mene a ujedno je imalo nameru i da te nasmeje malo.Znam kako je bilo meni za facebook i u znak protesta izbrisem i privatni profil i evo vec 3 godine zivim bez njega.Kao sto vidis posle neke lose stvari ide neka dobra CESTITAM!!!!Mislim na izlozbu...a da nisam pohvalila novi izgled tvog bloga + muzika ma sve je super...blablabla....nikakvo brisanje ne dolazi u obzir vidis da je sve OK! Aj uzivaj,ocekujem novi post :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvi da se naljutim! Bilo mi je mnogo smešno :D
      Eeeee, da je tebi tvoja facebook strana a meni moj sajt, pa da se udužimo - gde bi nam kraj bio :D
      Uostalom, poruke koje ste mi poslale čuvam. Biće zabavno pogledati ih kad prođe neko vreme :)

      Избриши
  4. Zaboravih da ti kazem pogledaj "paperman" crtani super je,malo me je podsetio na tebe zbog tvojih silueta od papira.Nema veze sa siluetama ali sa papirom ima....nemam pojma sta sam htela da kazem,pogledaj :)

    ОдговориИзбриши
  5. Congratulation for your artworks ! I wish you all the best for the competition !
    The illustrated book is beautiful ! Thanks for sharing !
    Have a nice day !
    Anna

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi je drago da si uspjela riješiti problem!!! :) Sada opet možemo uživati u čitanju tvojih postova bez straha da ih nećemo više vidjeti, sretna sam! :)

    Svakako ubaci i moje ime u šeširić, voljela bih imati ovu knjigu, jako volim knjige, a ako je na engleskom još bolje ;) Tvoji čajnici iduće sedmice kreću kod tebe ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, ja sam presrećna da se sve ovo završilo :D
      Jedva čekam čajnike. Evo i ja pripremam pošiljku za tebe :)

      Избриши
    2. Oprosti, dok sam pisala komentar znala sam da sam nešto zaboravila, a to je čestitati na izložbi. Žao mi je što ne mogu vidjeti, ali se nadam da će biti fotografija koje ćeš podijeliti sa nama na blogu. Sretno! ;)

      Избриши
    3. Hvala ti, Selma, divna si. Nadam se da ću uspeti da odem na otvaranje. Majdanpek nam nije baš blizu, a i loše su autobuske linije. Ali, ukoliko odem, dobićete izveštaj iz prve ruke :)

      Избриши
  7. Congratulations in the acceptance of your work in the exhibition! Very exciting!

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je da se sve završilo na najbolji mogući način i čestitke za učešće na izložbi. Sigurna sam da tvoji divni radovi neće proći nezapaženo jer nose u sebi tvoju dušu i energiju. U svakom slučaju želim ti puno uspeha i obavezno zabeleži sve i prenesi nam.
    Knjige su divne, evo i ja se prijavljujem ta tvoj prekrasni dar.
    Srdačan pozdrav!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Vesna, na divnim rečima:)
      Još uvek nisam sigurna hoću li ići na otvaranje. Ako budem išla, svakako ćete dobiti izveštaj :)

      Избриши
  9. Hola Katarina es maravillosa la noticia y es que vales mucho por eso te han escogido te deseo toda la suerte me encantaría que todo te fuera lo bien que tu deseas, gracias por el libro seguro que será hermoso, besitos.

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam u toku pa sam se malo isprepadala dok sad nisam sve pročitala i shvatila što se dogodilo...strašno je što ni kriv ni dužan na internetu možeš loše proći, sva sreća pa je dobro završilo. Čestitam na izložbi i neka ih bude još puno :) Shakespeare je predivan i ove ilustracije su prekrasne ! Ako još stignem, uskačem u šeširić! POzdravček :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Kaća. Pa, eto, dešavaju se i takve neprijatne stvari. Ja sam, naravno, presrećna što se sve tako brzo završilo, ali ću ubuduće biti opreznija. I ovde, kao i u stvarnom životu ima raznog sveta. Upoznala sam predivne ljude, ali ima i onih koji vole da drugima zagorčavaju život. Ali zbog ovih prvih vredi biti ovde, a ove druge ćemo da zaboravimo :)
      Naravno da ima mesta u šeširu, ništa ne brini:)

      Избриши
  11. E odlicno sto se sve sredilo,bas bi bila steta da vise ne citamo tvoj blog :)Cestitam na izlozbi i naravno prijavljujem se za knjigu :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bogu da je tako...
      Hvala ti, Bojana! Bićeš ubačena u šeširić :D

      Избриши
  12. Evo na brzaka,vidim te mislim blog nista se nije promenilo sem naziva.Crtani ima na youtubu dobio je nagradu za najbolji kratkometrazni film evo linka a ima jos jedan deo sa pticicom pa ti malko proceprkaj :)
    http://www.youtube.com/watch?v=SGJrtp8XMck
    Pozdrav,zurim sad :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledala sam crtać, predivan je. Stvarno sam se oduševila! U pravu si, ima veze za papirom :D

      Избриши
  13. Many congratulations Kaja...having looked at your paintings I am not at all surprised, they are wonderful :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you, Ann, so much, for your kind words! I appreciate it even more knowing that you are the great artist!

      Избриши
  14. O wow, congratulations -- you deserve it! Thank you for sharing the beautiful book :)

    ОдговориИзбриши
  15. Dobro je da si to sve rešila jer bi zaista bilo šteta gasiti blog, ne znam nikog sa ovakvim radovima. Čestitke za izložbu i biće mi drago pratiti tvoj blog. Srdačan pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Rado!
      U svojoj plahovitosti, zamalo ga nisam izbrisala. Na kraju se sve dobro rešilo i blog je još uvek u životu :) Bilo bi mi žao da se rastanem od svih vas!

      Избриши
  16. Evo upadoh kao padobranac pa se nadam da sam dobro razumijela da si svoje poteškoće sredila, da su iza tebe.Sretno na natjecanju!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Tatjana!
      Sad je, na svu sreću, sve ok, ali bilo je vrlo neprijatno. Ne bih poželela takvo iskustvo ikome :)

      Избриши

Hvala vam što ostavljate komentar :)